Firemní web od A do Z

Potřebujete pro své podnikání nový firemní web?
Zapomeňte na to, co Vám ostatní říkají, že na něm musí být.

Zákazníci

Web neděláte pro sebe, ale pro své zákazníky. Víte, kdo to je?

Nabídka

Jaký problém zákazníkům vyřešíte? Jakou službu nebo produkt nabízíte?

Jedinečnost

Čím se lišíte od konkurence? Proč by si zákazník měl vybrat právě Vás?

Provedu Vás celým procesem tak, abyste dostali za své peníze to nejlepší.

Nabízím

Poradenství

Pomohu Vám vybrat řešení, které bude nejlépe odpovídat Vašim potřebám a možnostem.

Třeba Vám stačí jedna stránka s popisem služby a kontakty, protože se k Vám zákazníci dostávají na základě osobního doporučení. Nebo naopak potřebujete rozsáhlý web, který osloví co nejširší publikum. Projdeme spolu, co je všechno potřeba nachystat, a najdeme tu správnou cestu.

Realizace

Věnujte se svému byznysu a nechte přípravu na mně.

Nabízím kompletní dodávku webu od grafického návrhu, přes technické zpracování až po vlastní naplnění stránek. A je jedno, jestli budete chtít využít platformy typu Webnode nebo Wix, nebo jestli bude web s redakčním systémem WordPress na vlastní doméně.

Tvorba obsahu

Říká se, že obsah je král. Texty, obrázky a videa prodávají – musí ale zaujmout. Máte takové?

Psaní textů pro web má svá specifika. To není žádná překážka, zajistím Vám profesionální zpracování textů.

Fotky by měly mít „šťávu“ a musí vyvolávat emoce. Rozhodně se vyplatí do fotografií investovat. Zároveň ale musí být obrázky optimalizované, aby web zbytečně nezpomalovaly.

Správa webu

Web musí šlapat jako dobře namazaný stroj. Musí být rychlý a spolehlivý. A musí obsahovat aktuální informace. To se neobejde bez údržby.

Správa může kromě technické údržby zahrnovat např. i aktualizaci obsahu, optimalizaci stránek pro vyhledávače apod.

Vybrané reference

Firemní web pro masérské služby Kraniosakrální terapie Eva Pánková
Firemní web autoservisu Can-am servis Morava
Firemní web prodejte čtyřkolek Čtyřkolky Tišnov

Všechny reference

Příprava firemního webu

Proč děláte web?

  • Pro koho je určen – kdo je cílová skupina a proč na web přijde?
  • Čím se odlišujete od konkurence?
  • Čeho chcete dosáhnout – co má návštěvník udělat?

Jaké jsou Vaše možnosti?

  • Kolik času chcete věnovat přípravě a aktualizaci obsahu?
  • Jaký je Váš finanční limit?

Jaký obsah máte?

Přijde Vám to složité? Nejste v tom sami – ráda Vám s tím pomůžu