Texty
Méně je více
Texty na stránkách by měly být výstižné, přehledné a čtivé. Měly by podporovat vyhledání stránek (tzv. SEO), ale neměly by se mu za každou cenu podřizovat. Než začnete texty psát, podívejte se na 2 hlavní zásady psaní textu na web. Hlavně si představte, pro koho je váš web určen – přečtěte si článek „K čemu jsou dobré persony a co to je?„, pomůže Vám.
Texty si můžete připravit sami, nebo si je nechat napsat. To je práce copywritera – najít ho můžete třeba na portálu Na volné noze (nebo Vám ho mohu zajistit).
A čeho se rozhodně vyvarovat?:
Vítejte na stránkách…Stránky jsou ve výstavbě…- Pište o tom, co zajímá čtenáře, ne Vás (pokud teda nepíšete zrovna osobní blog).
Obrázky
Obrázek je za tisíc slov
Obrázky vytváří první dojem a okamžitě vyvolávají emoce. Na první pohled poznáte, jak profesionální přístup autor zvolil.


Nejen texty, ale i obrázky prodávají. Potřebujete fotografie vlastního produktu – najděte si fotografa. Když Vám stačí ilustrační fotografie, můžete využít fotobanky. Mojí oblíbenou je pixabay.com.
Na co si dát pozor?
- Aby fotografie nepůsobily sterilně.
- Akce přitahuje, pokud můžete, vyberte akční obrázek.
- Fotografie z fotobank nemusí vypadat uvěřitelně, vybírejte pečlivě.
Ke každému obrázku doplňte smysluplný alternativní text. Díky tomu budou s obrázky pracovat i vyhledávače a přivedou Vám další návštěvníky. A mimochodem budou stránky přístupné i pro lidi, kteří mají třeba poruchu zraku nebo ovládají internet hlasem.
Videa
Máte videa, která chcete na svých stránkách zveřejnit? Dejte si velký pozor na kvalitu.
Doporučuji video umístit na YouTube nebo třeba Vimeo. Nemusíte řešit problémy s optimalizací přehrávání. Videa na youtube navíc podpoří Váš „SEO obraz“ pro vyhledávače.
Nechcete tohle všechno řešit sami. Mohu se o obsah Vašeho webu postarat